Vedení motivačního rozhovoru s klientem
Časová dotace: 16 h
Lektorka: Bc. Ondřej Jaroš
Maximální počet: 20 osob
Co Vám kurz přinese:
-
Zlepšení komunikačních dovedností: Naučíte se efektivně naslouchat klientům, vyjadřovat porozumění a pracovat s jejich nejasnými či protichůdnými postoji, což povede k lepší motivaci klienta ke změně v jeho životní situaci.
-
Praktické zvládání krizových situací: Získáte dovednosti, jak zvládat náročné a krizové situace při práci s klienty a jak využívat motivační rozhovory k podpoře jejich změny a posunu.
-
Reflexe a aplikace v praxi: Prostřednictvím praktického nácviku specifických modelových situací si osvojíte techniky, které můžete okamžitě aplikovat při své každodenní práci, což zlepší kvalitu vaší práce s klienty v pomáhajících profesích.
Komu je kurz určen:
Kurz je vhodný pro sociální pracovníky, psychology, pedagogy, zdravotníky a jiné pomáhající profese.
Jak se přihlásit:
Pro více informací o kurzu a rezervaci termínu pro vaši organizaci, kontaktujte paní Martinu Kubíčkovou, Partnerku ve vzdělávání.
Ráda se s Vámi nezávazně setká ve Vaši organizaci a probere s Vámi Vaše zájmy a potřeby.
Kontakt: martina.kubickova@edugram.cz, tel. +420 792 777 166