Vedení motivačního rozhovoru s klientem

Vedení motivačního rozhovoru s klientem

Vedení motivačního rozhovoru s klientem
Akreditace: ANO, MPSV
Časová dotace: 16 h
Lektorka:  Bc. Ondřej Jaroš
Maximální počet: 20 osob
Kurz vám pomůže zlepšit komunikační dovednosti, naučíte se efektivně naslouchat a pracovat s nejasnými postoji klientů. Získáte techniky pro zvládání krizových situací a motivační rozhovory, které podpoří pozitivní změny. Díky praktickému nácviku si osvojíte postupy, které můžete ihned využít ve své každodenní práci.

 

Co Vám kurz přinese: 

  • Zlepšení komunikačních dovedností: Naučíte se efektivně naslouchat klientům, vyjadřovat porozumění a pracovat s jejich nejasnými či protichůdnými postoji, což povede k lepší motivaci klienta ke změně v jeho životní situaci.

  • Praktické zvládání krizových situací: Získáte dovednosti, jak zvládat náročné a krizové situace při práci s klienty a jak využívat motivační rozhovory k podpoře jejich změny a posunu.

  • Reflexe a aplikace v praxi: Prostřednictvím praktického nácviku specifických modelových situací si osvojíte techniky, které můžete okamžitě aplikovat při své každodenní práci, což zlepší kvalitu vaší práce s klienty v pomáhajících profesích.

     

Komu je kurz určen:

Kurz je vhodný pro sociální pracovníky, psychology, pedagogy, zdravotníky a jiné pomáhající profese. 

 

 

Jak se přihlásit:

Pro více informací o kurzu a rezervaci termínu pro vaši organizaci, kontaktujte paní Martinu Kubíčkovou, Partnerku ve vzdělávání.

Ráda se s Vámi nezávazně setká ve Vaši organizaci a probere s Vámi Vaše zájmy a potřeby.

Kontakt: martina.kubickova@edugram.cz, tel. +420 792 777 166